کانال آبی پوشان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ های محبوب جدید

14-11-1393

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

پارچه لاینر دار - لوگو پیرینتی - کیفیت: A

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی
قیمت : 298000
مطالب پیشنهادی
542 بازدید بار 5th دسامبر 2015 دانلود آهنگ بدون نظر

کنسرت

با پایان رفتن ایام محرم و صفر، تمامی خوانندگان پرطرفدار وعده و مکان دیدار خود را با هوادارانشان مشخص می‌کنند اما زمستان امسال جای بسیاری از خوانندگان که به دلایل مختلف تاکنون موفق به اخذ مجوز نشده‌اند، خالی است.

اما امسال عده‌ای انگشت‌شمار از خوانندگان، مجال دیدار با طرفداران خود را پیدا کرده‌اند که برخی برگزاری جشنواره‌های موسیقی را علت این موضوع می‌دانند و برخی دیگر ممنوع‌الفعالیتی خوانندگانی که با سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای همکاری داشته‌اند و آثارشان از این دریچه‌ها منتشر شده را دلیل بی‌رونقی بازار کنسرت‌ها می‌دانند و لیستی که تا به حال برنامه خود را مشخص کرده‌اند، به شرح زیر است:

رضا صادقی

رضا صادقی که به زودی جدیدترین آلبوم خود را به نام «شب بارونی» به صورت اینترنتی منتشر خواهد کرد، در تهران و تربت حیدریه به دیدار هواداران خود خواهد رفت . وی ۷ دی ماه در تربت حیدریه، سالن شهدای ۹ دی و در ۲۷ آذر ماه در تهران، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان هواداران خود خواهد بود.

امید حاجیلی

امید حاجیلی خواننده پرانرژی موسیقی پاپ هم دی ماه را برای دیدار با هواداران خود انتخاب کرده و با اجرای متفاوت خود فضایی شاد را برای طرفداران خود ایجاد خواهد کرد.

امید حاجیلی ۱ دی ماه در تهران، نمایشگاه بین‌المللی سالن میلاد میزبان دوستداران خود خواهد بود.

حمید عسگری

حمید عسگری که این روزها بر روی قطعات آلبوم جدید خود فعالیت می‌کند، در حال اخذ مجوز نهایی برای برگزاری کنسرت‌ در دی ماه است.

حمید عسگری ۷ دی ماه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران را پیش از اخذ نهایی مجوز برای دیدار با مخاطبان خود انتخاب کرده است.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری که پیش از محرم و صفر، تور کنسرت‌های خارج از کشور خود را به پایان رساند، سفرهای داخلی خود را پس از این ایام با سفر به استان کرمانشاه آغاز خواهد کرد.

وی ۲۸ و ۲۹ دی ماه در کرمانشاه تالار انتظار به دیدار طرفداران خود خواهد رفت.

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی که با ترانه‌های «مخاطب خاص» قرار است میزبانی طرفداران خود را داشته باشد، تاریخ ۷ دی ماه را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی انتخاب کرده است.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش که کنسرت‌های پرطرفدار را به روی صحنه می‌برد، بعد از ایام محرم و صفر سالن میلاد را وعده دیدار خود با هواداران قرار داده است.

بابک جهانبخش ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه میلاد کنسرت برگزار می‌کند و قیمت بلیت‌های آن از ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

حجت‌ اشرف‌زاده

حجت‌ اشرف‌زاده پس از موفقیت آلبوم «ماه و ماهی» با نگاهی متفاوت در ترانه هایش، تصمیم به اجرای زنده در برج میلاد را گرفته است.

وی ۱۵ دی برج میلاد تهران را برای میزبانی از علاقه‌مندان خود انتخاب کرده است.

گروه رستاک

گروه رستاک هم با توجه به مشخص شدن برخی برنامه‌های تور شهرستان‌هایشان، همزمان فعالیت بر روی آلبوم جدید نواهای محلی استان‌ها را هم انجام می‌دهد.

گروه رستاک ۳ و ۴ دی ماه از بندرعباس تور کنسرت‌های شهرستان خود را آغاز خواهند کرد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
برچسب ها

دیدگاه شما در مورد این مطلب