کانال آبی پوشان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ های محبوب جدید

14-11-1393

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

پارچه لاینر دار - لوگو پیرینتی - کیفیت: A

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی
قیمت : 298000
مطالب پیشنهادی
613 بازدید بار 22nd ژوئن 2015 دانلود آهنگ بدون نظر

«غلامرضا صنعتگر» در خصوص فعالیت هنری خود با وجود بیماری که درحال مبارزه با آن است ، گفت: این روزها خود را برای برگزاری کنسرت بزرگی در تهران آماده می‌کنم، تمام مراحل صدور مجوز انجام شده‌ است و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری این کنسرت زحمات زیادی کشیده‌است امیدوارم بتوانم یک شب بسیار خاطره‌انگیز را کنار هموطنان عزیزم سپری کنم.

صفوی-صنعتگر

وی درباره آخرین وضعیت بیماری خود نیز گفت: مراحل اولیه شیمی‌درمانی‌ام به پایان رسیده و یک عمل سنگین نیز انجام داده‌ام، اما بعد از ماه مبارک رمضان دوره دوم شیمی‌درمانی‌ام را آغاز خواهم‌ کرد و یک عمل سنگین دیگر نیز پیش‌رو دارم و امیدوارم با دعای خیر مردم سلامتی خود را بدست بیاورم و بتوانم با قدرت و انرژی بیشتر به عرصه موسیقی و مخاطبانم خدمت کنم، من حتی هیچ‌گاه دوست نداشتم که نام این بیماری را به زبان بیاورم و امید این را دارم که به بهبودی برسم.

این خواننده بندرعباسی در خصوص آلبوم خود تصریح کرد: ۲ سال پیش کارهای آلبومم را به اتمام رسانده‌ام و فقط زمان انتشار آن برعهده تهیه‌کننده است و امیدوارم که هرچه زودتر این اتفاق بیافتد. چون قرار است در کنسرت پیشرو از آهنگ‌های این آلبوم استفاده کنم.
صنعتگر ادامه داد : اتفاقات خوب این روزها روحیه مضاعفی به من داده است که با قدرت و انرژی به روی صحنه بازگردم و حتی برنامه‌هایی هم برای برگزاری کنسرت در کلان شهرهای ایران دارم و امیدوارم کسانی که قول همکاری داده‌اند شانه خالی نکند و این اتفاق بسیار خوب هرچه زودتر برایم انجام شود.

همچنین یکی دیگر از خواننده های معروف پاپ که دچار بیماری شده است، «بهنام صفوی» است. بر این اساس، مدیر اجرایی برنامه های این خواننده موسیقی پاپ کشورمان از بهبود نسبی اوضاع جسمانی وی بعد از افت فشار چند روز گذشته خبر داد.

میلاد لطیفی درباره آخرین وضعیت جسمانی بهنام صفوی خواننده جوان پاپ که از بیماری رنج می‌برد اینگونه گفت: پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه به دلیل خستگی شدیدی که بهنام برای تولید کلیپ «خدا» در ویژه برنامه «ماه سپید» داشت، دچار افت فشار شد و ما ناچار شدیم وی را به بیمارستان منتقل کنیم که خوشبختانه با تمهیداتی که از سوی تیم پزشکی بیمارستان صورت گرفت مشکل برطرف شد و او هم اکنون از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: بهنام صفوی هم اکنون مشغول استراحت است و طی روزهای آینده پزشک معالج وی تاریخ نهایی عمل جراحی را اعلام خواهد کرد. البته طبق توصیه های پزشک، بهنام صفوی نباید قبل از عمل جراحی بیش از حد به خود فشار بیاورد. اما به هر حال او به خاطر قولی که برای ساخت کلیپ «خدا» به عوامل سازنده داده بود با جان و دل تلاش کرد تا کلیپ سر تاریخ مقرر به برنامه برسد و همین باعث شد که وی به دلیل بیماری که دارد با فشار زیادی مواجه شود.

لطیفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: طی روزهای گذشته همانطور که انتظار می رفت شایعات زیادی بعد از انتشار نامساعد بودن اوضاع جسمانی بهنام صفوی در برخی رسانه ها منتشر شد که من از همه طرفداران و دوستداران این خواننده می خواهم اخبار مربوط به بیماری و مراحل درمانی بهنام را از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر پیگیری کنند که جلوی هر شائبه ای گرفته شود.

وی در پایان تصریح کرد: بهنام هم اکنون در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارد و نزدیکان او می دانند در این دو سالی که از این ضایعه رنج می برد، خیلی ها از بیماری او خبر نداشتند و وی در کمال آرامش مراحل درمان را با دارو طی می‌کرد. به هر ترتیب من باز هم از همه طرفداران می خواهم در کمال آرامش فقط برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنند.

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.

صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

آرزوی سلامتی و تندرستی برای این دو هنرمند موسیقی ایران داریم.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
برچسب ها

دیدگاه شما در مورد این مطلب