کانال آبی پوشان

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ های محبوب جدید

14-11-1393

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی

پارچه لاینر دار - لوگو پیرینتی - کیفیت: A

تیشرت هتلی استقلال طرح چیریکی
قیمت : 298000
مطالب پیشنهادی
95 بازدید بار 30th مارس 2023 hadi دانلود آهنگ بدون نظر

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی ها ،  امروزه بیشتر مردم برای انجام کارهای روزانه خود ، انجام پروژه ها و امور مهندسی و طراحی از سیستم های کامپیوتری استفاده می نمایند . به دلیل قابل حمل بودن، کارآیی بالا و وزن کم اکثر افراد تمایل به خرید لپ تاپ دارند و به همین دلیل آگاهی از نکات مهم و کلیدی برای خرید لپ تاپ بسیار مهم است. با افزایش هزینه ها و هم چنین کاهش قدرت خرید مردم به دلیل بالا رفتن نرخ دلار و ارز در ایران بیشتر مردم به خرید لپ تاپ استوک علاقه مند شده اند و بازار فروش لپ تاپ دست دوم بسیار داغ شده است اما مهمترین دغدغه و نگرانی مردم سلامت دستگاه و اطمینان از عملکرد عالی و بدون نقص لپ تاپ های استوک می باشد.

هرچند که در نگاه سطحی خرید لپ تاپ استوک یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می رسد اما در صورتی که شما لپ تاپ کارکرده را از بدون آگاهی و تست تهیه کنید دچار مشکلاتی زیادی می شود به همین دلیل هنگام خرید این محصول باید به نکات زیر توجه کنید :

  • برند لپ تاپ : بهترین برندهای رایانه شخصی در بازار اچ پی و دل و پس از آن ایسوس و لنوو می باشند. لپ تاپ های استوک اچ پی و دل از کیفیت ساخت بالاتر و عملکرد قدرتمندتری دارند و به همین دلیل کاربران زیادی محصولات این کمپانی های را خریداری می کنند.
  • پردازنده : برای مصارف خانگی پردازنده های کم مصرف مانند سری u و برای کارهای گرافیکی و بازی های سنگین پردازنده های سری H مناسب تر است. پس در انتخاب کارت گرافیک استوک نیز باید دقت لازم را داشته باشید .
  • وزن : یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد وزن دستگاه هست به دلیل این که افراد رایانه شخصی خود را در هر لحظه همراه خود دارند و حمل می کنند باید محصولی انتخاب کنید که وزن زیادی نداشته باشد زیرا در صورت دارا بودن وزن زیاد در حمل و نقل آن دچار مشکل می شوید.
  • باتری : هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به سلامت باتری و عمر آن دقت کنید زیرا در صورت خرابی یا مشکل باتری هزینه تعویض آن بسیار بالا خواهد بود.
  • سایز و نوع صفحه نمایش : برای کاربرانی که قصد خرید لپ تا یا مانیتور استوک برای کارهای حرفه ای دارند سایزهای ۱۵ تا ۱۷ اینچ و صفحه نمایش LED با فناوری IPS پیشنهاد می شود اما برای کاربران عادی سایز صفحه نمایش و نوع آن بسیار حائز اهمیت نمی باشد.

اما اصلی ترین نکته و شاید مهمترین موضوعی که بسیاری از کاربران با آن توجه نمی کنند خرید لپ تاپ استوک از فروشگاه معتبر همراه با گارانتی است. خرید از فروشگاه هایی که دارای سابقه درخشان و مشتری مداری هستند و هم چنین واردات مستقیم اجناس با گارانتی را دارند بسیار مهم و کلیدی است. فروشگاه آنلاین جی استوک بهترین و متنوع ترین رایانه های شخصی و تجهیزات کامپیوتر را گارانتی به مشتریان عزیز تقدیم می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
برچسب ها

دیدگاه شما در مورد این مطلب